Sprzedawca naprawił towar a żądałem zwrotu pieniędzy

panjan
Posty: 1
Rejestracja: 5 lut 2018, o 19:23

Sprzedawca naprawił towar a żądałem zwrotu pieniędzy

Postautor: panjan » 5 lut 2018, o 19:24

Dzień dobry, Czy są państwo w stanie mi doradzić co w takiej sytuacji jak niżej.
Dwa tygodnie temu (w sobotę) reklamowałem kolejny raz żelazko. Wadą tym razem był uszkodzony przycisk spryskiwacza wody. Zapadł się. Wcześniej rok temu w środku urządzenia coś odpadło. Za pierwszym razem żelazko zostało naprawione. Tym razem w reklamacji żądałem odstąpienia od umowy z uwagi że wada moim zdaniem jest istotna bo nie pozwala na wykorzystanie pełni funkcjonalności żelazka. Tak też opisałem w piśmie reklamacyjnym. Dziś dostałem list że moje 'zgłoszenie reklamacyjne nie może zostać uwzględnione' i sprzęt został naprawiony zgodnie z art 560 KC.
Czy mogę kwestionować ocenę sprzedawcy? Czy jest jakaś procedura aby dociekać swojej wersji i otrzymać zwrot pieniędzy? Dodam że termin 14 dni na ustosunkowanie się minął w sobotę. W sobotę też składałem reklamację.
Czy coś mogę dalej z tym robić czy tylko przyjąć naprawiony sprzęt?
Pozdrawiam

PrzemoC
Posty: 1
Rejestracja: 3 mar 2018, o 12:37

Re: Sprzedawca naprawił towar a żądałem zwrotu pieniędzy

Postautor: PrzemoC » 3 mar 2018, o 12:46

Witam,
W mojej ocenie pytanie podstawowe to w jakiej formie zgłaszał Pan Reklamację. Czy korzystał Pan z Gwarancji czy Rękojmi Sprzedawcy. Jeśli z gwarancji to należałoby przeczytać warunki gwarancji i zobaczyć czy przypadkiem nie ma zapisu mówiącego o tym, że jak jest to kolejna reklamacja to wymieniają towar na nowy (rzadko się to spotyka).
Jeśli natomiast korzystał Pan z Rękojmi to jest już inna historia, ponieważ w przypadku drugiego zgłoszenia to może Pan zażądać zwrotu gotówki i Sprzedawca musi to uczynić. Ma to jednak miejsce tylko i wyłącznie w przypadku drugiego zgłoszenia z RĘKOJMI

fidanna
Posty: 2
Rejestracja: 6 mar 2018, o 15:06

Re: Sprzedawca naprawił towar a żądałem zwrotu pieniędzy

Postautor: fidanna » 6 mar 2018, o 15:14

Witam. Proszę o odpowiedź. 23 lutego 2017 kupiłam wózek. We wrześniu oddałam go do naprawy, wymiany. Powodem była prująca się tapicerka która spowodowała dziurę w miejscu bardzo istotnym – tam gdzie wózek jest przyczepiony do stelaża. Gwarant uznał moją reklamację i ją zszył z czego nie byłam zadowolona. Po miesiącu ta sama sytuacja, wpisałam w reklamacji żeby oddali mi pieniądze lub wymienili całe siedzisko bo to kolejna reklamacj. Niestety nie oddali i jakoś naszyli na tą dziurę łatę, co również mi się nie spodobało.Ostatnio zauważyłam dziury w dwóch miejcach na podnożku pod spodem( nie od butów). Gwarancja od importera skończyła się kilka dni temu :/, czy mogę złożyć reklamację tym razem do sprzedawcy o zwrot chociaż częsci pieniędzy?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości