Mailing agencji ubezpieczeniowych zgodnie z prawem

Kot_15
Posty: 1
Rejestracja: 24 wrz 2018, o 12:17

Mailing agencji ubezpieczeniowych zgodnie z prawem

Postautor: Kot_15 » 24 wrz 2018, o 12:19

Szanowni,
wiem, że w internecie jest mnóstwo publikacji i artykułów na ten temat, ale ja chciałabym podpytać jak to w praktyce wygląda, a mianowicie wysyłanie maili z informacją o działalności agencji ubezpieczeniowej. Właściciel chciałby poinformować lokalne firmy o rozpoczęciu działalności ubezpieczeniowej na ich terenie - sama informacja, że powstała agencja ubezpieczeniowa specjalizująca się w ubezpieczeniach firm, bez konkretnej oferty handlowej - tylko poinformowanie, że w okolicy coś takiego zaczęło działać i jeśli są zainteresowani to zapraszamy do kontaktu. Agencja nie posiada własnej bazy klientów na danym terenie, stąd pytanie - czy w świetle obowiązujących przepisów można kontaktować się z firmą poprzez ogólny adres email podany na ich stronie np. kontakt@.....pl? Czy jest jakiś 'legalny' sposób na poinformowanie lokalnych firm o rozpoczęciu takiej działalności na ich terenie? Z góry bardzo Wam dziękuję za odpowiedzi jak to wygląda w praktyce :)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości