Jaki e-podpis do dokumentów urzędowych?

zelazny
Posty: 48
Rejestracja: 21 paź 2014, o 10:35

Jaki e-podpis do dokumentów urzędowych?

Postautor: zelazny » 30 lis 2014, o 20:06

Jakiego podpisu elektronicznego używacie do podpisywania dokumentów urzędowych?

bartlomiejb
Posty: 85
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:34

Re: Jaki e-podpis do dokumentów urzędowych?

Postautor: bartlomiejb » 30 lis 2014, o 20:12

Procedura trwa bardzo krótko.
Obecnie na mocy ustawy ma on taką samą moc prawną jak tradycyjny odręczny podpis. Bardzo wygodne, dzięki temu nie trzeba ruszać się z domu, załatwiać różnych spraw. Szczególnie przydatne kiedy ma się własną firmę ( dla odważniejszych - jest możliwość założenia swojej firmy również przez internet).

StefanM
Posty: 6
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 21:00
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: Jaki e-podpis do dokumentów urzędowych?

Postautor: StefanM » 11 gru 2014, o 21:57

Sprawy urzędowe bez problemu można w większości przypadków załatwić korzystając z darmowego sposobu podpisywania dokumentów za pomocą profilu zaufanego udostępnionego na platformie epuap. Do kontaktów z administracją nie widzę potrzeby wydawania, w sumie sporych kwot, na certyfikowany podpis elektroniczny.

adwokatbialystok
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2015, o 14:23
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: Jaki e-podpis do dokumentów urzędowych?

Postautor: adwokatbialystok » 13 lut 2015, o 14:45

Jeśli chodzi tylko o sprawy urzędowe, to podpis elektroniczny jest zbędnym kosztem. Zdecydowanie wystarczy profil zaufany ePUAP, a możliwości jego wykorzystania z pewnością będą się cały czas poszerzać.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości