Słaba jakość łącza a umowa na internet

Maciek654
Posty: 3
Rejestracja: 19 lut 2018, o 10:41

Słaba jakość łącza a umowa na internet

Postautor: Maciek654 » 15 mar 2018, o 18:26

Dzień dobry,
Kupiłem w upc internet 120mb niestety jak badam jakość połączenia notorycznie jest ona zaniżona. Czym to może być spowodowane? Czy mogą oszukiwać mnie na usłudze? Płace za 120mb...a za każdym razem gdy sprawdzam szybkość jest grubo poniżej tych 120mb...czy mogę zerwać umowe z powodu niedotrzymania oferowanej przez nich szybkości usługi?

Obrazek

Bartek655
Posty: 1
Rejestracja: 24 mar 2018, o 16:21

Re: Słaba jakość łącza a umowa na internet

Postautor: Bartek655 » 24 mar 2018, o 16:26

No niestety każda sieć strasznie na tym oszukuje. Ale jak podpisałeś umowe to już nic nie zrobisz.
____
sieć recyklingu pojazdów

wzorek2
Posty: 3
Rejestracja: 2 kwie 2018, o 22:14
Kontaktowanie:

Re: Słaba jakość łącza a umowa na internet

Postautor: wzorek2 » 28 kwie 2018, o 22:57

Sprawdź połaczenie swojego internetu na kilku stronach speed test, mogę polecić http://speedtestonline.pl ,wynik może znacząco się różnić.

rodezja
Posty: 5
Rejestracja: 29 mar 2015, o 19:45
Kontaktowanie:

Re: Słaba jakość łącza a umowa na internet

Postautor: rodezja » 1 maja 2018, o 17:40

Znając operatora to oni odpowiedzą ze prędkość jest OK, bo jest mierzona w skrzynce na łączu a nie w domu.


_________________________
dobra darmowa chwilówka

olek0000
Posty: 1
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:58

Re: Słaba jakość łącza a umowa na internet

Postautor: olek0000 » 31 maja 2018, o 13:16

Jeśli masz słabą jakość łącza, a podpisałeś już umowę to tak naprawdę nic nie możesz z tym zrobić. Operatorzy tworzą tak umowy, że w razie takich wypadków klient nie może zerwać umowy. Niestety będziesz musiał korzystać z tak słabego łącza do końca umowy.

wilenski.m
Posty: 2
Rejestracja: 23 lis 2018, o 10:09

Re: Słaba jakość łącza a umowa na internet

Postautor: wilenski.m » 23 lis 2018, o 10:26

Ja ostatnio się wkurzyłem, bo szybkość łącza z jedynego dostawcy w mojej mieścinie na wschód od Wrześni tak spadła, że czekałem na odpowiedź mojego domowego serwera 20godzin. A musiałem czekać, bo tylko tam miałem backup mojej strony. Pisałem do dostawcy, ale zasłaniał się "stanem atmosferycznym pogody" tego dnia. Ok, wiało, ok, mój serwer też się łączy zawsze wieczność, no ale bez przesady. Chyba szybciej będzie się przerzucić na serwery vps, w dodatku w chmurze (takie coś: https://www.sprintdatacenter.pl/serwer-wirtualny-tani-vps). Tak czy inaczej, nie wiem co robić, gdy dostawca mówi "zła pogoda", a ja tu umieram ze stresu, bo nie mogę pobrać pliku!

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości