Prowadzę firmę zajmującą się sprzedażą art. elektrycznych. Oczywiście wszystko odbywa się stacjonarnie.
Chciałbym teraz rozszerzyć działalność na sprzedaż internetową, jednak najlepiej by było gdybym mógł to robić nie w mojej firmie, ale u mojego sąsiada (pracownik, który by się tym zajmował), ewentualnie u mnie w domu. W ten sposób nie będzie musiał jeździć do firmy sporo oddalonej, będę miał większy magazyn itd. W związku z tym mam kilka pytań:
-Czy nikt się do mnie nie przyczepi, że towar jest wysyłany z innego miejsca?
-W jaki sposób rozwiązać sprawę dokumentów zakupu? W przypadku płatności przy odbiorze paragon wysyłam razem z towarem, ale co podczas przedpłaty? Paragony mogę dowozić jak będę wracał z pracy, w tej chwili nie chciałbym inwestować w kolejną kasę, zdalną obsługę programu itd.
-Jeśli chodzi o podatki, rozumiem że taką sprzedaż prowadzę na tej samej zasadzie co stacjonarną, tak?
Proszę Was również o inne cenne rady dla początkującego i jakieś artykuły, poradniki z aktualnymi przepisami itd. W internetowym chaosie ciężko znaleźć coś konkretnego

Pozdrawiam