W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

regres
Posty: 45
Rejestracja: 6 sty 2013, o 12:19
Kontaktowanie:

W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

Postautor: regres » 21 lis 2018, o 12:17

Czy ktos z Was w ostatnim czasie organizował w firmie konferencję? Na co warto jest zwrócic uwagę przy planowaniu takiego eventu?

zelazny
Posty: 61
Rejestracja: 21 paź 2014, o 10:35

Re: W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

Postautor: zelazny » 21 lis 2018, o 14:08

Udana konferencja to skomplikowane zadanie.
Określenie tematyki, planu oraz tytułu konferencji to krok, od którego powinniśmy rozpocząć jej planowanie. Istotna tutaj jest grupa docelowa, której dedykujemy owo wydarzenie. Specjaliści z branży, nadadzą eventowi profesjonalnego charakteru. Kolejnym istotnym elementem planu jest określenie budżetu potrzebnego do zorganizowania wydarzenia. Potem trzeba wynająć odpowiednie miejsce i zadbać o wyposażenie.

Jesli nie masz dużego doświadczenia, polecam kontakt z nimi:
http://www.chillievent.pl/oferta/konferencje - powinni zaplanować całe spotkanie.

Ailis
Posty: 102
Rejestracja: 10 sie 2017, o 19:05

Re: W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

Postautor: Ailis » 13 gru 2018, o 09:41

Nie będę zbyt wiele opowiadać, bo i tak sami musicie się przekonać, jak naprawdę jest w Restauracji Akademia. Trudno opisać te wszystkie cuda, jakie tworzą w przygotowaniu eventów. Zaprosiłam tam kilku partnerów, z którymi współpracuję na małe przyjęcie biznesowe. Wyszukane menu, atmosfera i uprzejmość obsługi...byłam w szoku, w życiu nie spotkałam się z taką kreatywnością.

marek859
Posty: 163
Rejestracja: 11 sty 2018, o 00:31

Re: W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

Postautor: marek859 » 12 sty 2019, o 00:31

Jeśli nie każdy z zaproszonych gości może zjawić się na takiej konferencji, to myślę, że warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem, jak wideokonferencja. Na stronie http://www.fullserviceoffice.pl/aplikac ... najlepsze/ znajdziesz spis najbardziej odpowiednich aplikacji, które Ci to wszystko ułatwią. Taka wideokonferencja pokaże też, że każdy z uczestników jest dla nas bardzo ważny.

KKmamsa
Posty: 41
Rejestracja: 5 sty 2019, o 21:33

Re: W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

Postautor: KKmamsa » 22 lut 2019, o 18:34

Wiele kwestii trzeba dopiąć organizując taką konferencje. Wiadomo - samo miejsce, odpowiednią liczbę miejsc siedzących ale też poczęstunek dla uczestników. Tutaj http://www.freshdrink.pl/ możecie zamówić zimne napoje z logo firmy, co będzie od razu reklamą i będzie wyglądało bardzo profesjonalnie.

papuga
Posty: 9
Rejestracja: 16 lip 2019, o 16:48

Re: W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

Postautor: papuga » 15 sie 2019, o 12:17

Konferencja to dość duże wyzwanie więc organizacją powinien zająć się profesjonalista, który wszystko dopnie na ostatni guzik. Firma Adept z Gdańska tym się własnie zajmuje i poza miejscem i tematyką takiego przedsięwzięcia nic więcej nas nie interesuje. Znajdą dla nas najlepszy obiekt i jeśli sobie życzymy catering. Zajmą się obsługą językową oraz całą logistyka. Jeśli chcemy dodatkowo przeprowadzić szkolenie to znajdą odpowiedniego prelegenta. Więcej informacji na stronie http://adept.pl/

karol3377878
Posty: 1
Rejestracja: 17 sie 2019, o 10:48

Re: W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

Postautor: karol3377878 » 17 sie 2019, o 11:09

Profesjonalny zespół cateringowy zapewni, że nie będziesz się martwić, czy Twoje jedzenie zostanie dostarczone na czas lub jeśli goście będą pod wrażeniem. http://gustus-catering.pl/, https://starybyron.pl, https://eventcatering.pl/, https://catering.werandafamily.com/, http://ecateringwarszawa.pl/, http://fiesta.com.pl/, http://grandprix.catering/, http://www.delicatering.pl/, https://www.catering.mazurkas.pl

kowalczyq
Posty: 29
Rejestracja: 23 lip 2015, o 15:25

Re: W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

Postautor: kowalczyq » 19 sie 2019, o 08:53

Najpierw trzeba znaleźć miejsce na organizację takiego eventu. Bardzo ciekawym obiektem jest Pałac Domaniowski, który znajduje się nad Zalewem Domaniowskim: https://palacdomaniowski.pl/biznes/. Lokalizacja jest przepiękna, a sam Pałac Domaniowski jest idealnym miejscem na organizację przyjęć biznesowych i rodzinnych.

swift.herminio
Posty: 4
Rejestracja: 7 wrz 2019, o 14:02
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Re: W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

Postautor: swift.herminio » 7 wrz 2019, o 14:10

Znacie może jakieś miejsce, gdzie można wynająć salki konferencyjne na Śląsku? Dostałam zlecenie na zorganizowanie takiej konferencji, wszytko musi być świetnie przeprowadzone, więc potrzebuje idealnego miejsca. Zastanawiałam się nad tym https://atriontychy.pl/sale-konferencyjne-tychy/, może ktoś ma jakieś opinie w tym temacie?

Pawelos_Lis
Posty: 4
Rejestracja: 8 wrz 2019, o 21:38

Re: W jaki sposob zorganizować konferencję w firmie

Postautor: Pawelos_Lis » 8 wrz 2019, o 21:41

Ja to niestety nie znam się na organizacji takich konferencji.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości