Kredyt studencki

lolka907

Kredyt studencki

Postautor: lolka907 » 6 lut 2013, o 10:20

Witam.
Jestem studentką 1 roku II stopnia studiów niestacjonarnych.
W tym roku po raz pierwszy starałam się o udzielenie mi kredytu studenckiego w PKO BP. Jednak mój wniosek został odrzucony, ponieważ budżet na osobę w mojej rodzinie przekroczył dopuszczalny próg o 11 zł (!) .
Bardzo proszę o odpowiedź: czy jest możliwość "obejścia" tych 11 zł. Czy jest w ogóle jakaś szansa, by dalej ubiegać się o ten kredyt? Może istnieje jakiś margines, w którym mogłabym się zmieścić? Każda informacja będzie mi pomocna.
Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Shee

Re: Kredyt studencki

Postautor: Shee » 7 lut 2013, o 10:45

No niestety, jeśli przekroczyłaś próg to chyba nie da się z tym już nic zrobić. Jedyne co mogę Ci polecić, to sprawdź jak wygląda sytuacja w innych bankach, bo z tego co wiem kredytów studenckich udziela także Alior Bank. Zawsze też możesz spróbować z odwołanie, ale nie jestem pewna czy to cokolwiek da.
Ostatnio zmieniony 5 mar 2013, o 12:52 przez Shee, łącznie zmieniany 1 raz.

lolka907

Postautor: lolka907 » 7 lut 2013, o 14:34

Dziękuję za odpowiedź.
Na stronie PKO BP znalazłam taką informację. Może ktoś mógłby się na ten temat wypowiedzieć w związku z moim wcześniejszym postem.

Kredyt przeznaczony jest dla studentów, którzy spełniają ponadto następujące warunki:
- rozpoczęli studia przed ukończeniem 25. roku życia,
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
- przedstawią akceptowalne przez Bank zabezpieczenie spłaty kredytu,
- udokumentują dochód na osobę w rodzinie studenta, przy czym pierwszeństwo w uzyskaniu kredytu mają studenci, których wysokość dochodu na osobę nie przekracza maksymalnej wysokości dochodu na osobę w rodzinie, uprawniającego studenta do ubiegania się o pierwszeństwo w uzyskaniu kredytu, ogłaszanego corocznie w Komunikacie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego,

jagoda12
Kontaktowanie:

Postautor: jagoda12 » 22 lis 2013, o 14:12