wyposażenie biura

anaksymander
Posty: 18
Rejestracja: 8 kwie 2019, o 09:12

Re: wyposażenie biura

Postautor: anaksymander » 13 cze 2019, o 12:46

W biurze nie może też zabraknąć wielu drobnych, ale jednak istotnych przedmiotów, jak na przykład teczki ofertowe. To niby drobiazg, ale jednak gdyby ich nagle zabrakło, to byśmy to naprawdę odczuli :P. Nie warto przy tym lekceważyć jakości takich przedmiotów, bo stanowią rodzaj „wizytówki” – nie dosłownie, ale jeżeli chodzi o zdanie, które może sobie wyrobić o nas potencjalny klient to jak najbardziej. Dlatego warto wydrukować teczki ofertowe tutaj: https://www.viperprint.pl/produkt/TE017, bo wtedy będziemy pewność co do utrzymania wysokiej jakości.

papuga
Posty: 7
Rejestracja: 16 lip 2019, o 16:48

Re: wyposażenie biura

Postautor: papuga » 12 sie 2019, o 20:52

Każde szanujące się biuro posiada urządzenie wielofunkcyjne, na którym można szybko i w dobrej jakości wydrukować potrzebne dokumenty.Niestety urządzenia te potrzebują raz na jakiś czas dobrego serwisu czy wymiany materiałów eksploatacyjnych. Na Podkarpaciu serwisem urządzeń drukujących, kopiujących, ksero monochromatycznego czy kolorowego zajmuje się firma Maxcopiers. Dostarcza niezbędnego serwisu do 24 godzin od momentu zgłoszenia. Ma również w ofercie urządzenia nowe i używane takich firm jak Konica Minolta, HP, Toshiba czy Kyocera. Szczegóły współpracy można znaleźć na stronie https://maxcopiers.pl/products-category/kserokopiarki/kserokopiarki-kolorowe/kserokopiarki-konica-minolta-kolorowe/

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości