Ponad 40 dniowe opóźnienie w przeniesieniu numeru telefonu

mikwas
Posty: 1
Rejestracja: 12 kwie 2018, o 10:59

Ponad 40 dniowe opóźnienie w przeniesieniu numeru telefonu

Postautor: mikwas » 12 kwie 2018, o 11:03

Witam wszystkich

Strony:
Ja - os. prywatna
Strona przeciwna - przedsiębiorca (operator telefonii komórkowej)

Podstawa reklamacji:
Opóźnienie w przeniesieniu numeru


Po podpisaniu umowy świadczenia usługi telekomunikacyjnej (internet + telefon + telewizja) dnia 4.11.2017 r. miało nastąpić przeniesienie numeru z innej sieci. Odbyło się to z miesięcznym (w praktyce jeszcze większym) okresem oczekiwania - jak sugeruje nowy operator - z winy poprzedniego.

Otrzymałem od nowego operatora informację o planowanym przeniesieniu numeru dnia 30.12.2017 r. Po mailach i telefonach do BOK-u, w końcu dotarłem do następującego stanu rzeczy:

Cytat:
Okazuje się, że nie powiązaliśmy wniosku o przeniesienie z umową dla numeru tymczasowego XXX XXX XXX. Dlatego nie mieliśmy możliwości przeniesienia numeru YYY YYY YYY na kartę SIM [NR KARTY] . Przepraszamy za nasz błąd. Rozumiemy, że ta sytuacja wywołała Pana niezadowolenie.

Abyśmy mogli zrealizować zlecenie, prosimy Pana o zgłoszenie się do salonu Orange z umową dla numeru XXX XXX XXX i dokumentem tożsamości w celu podpisania oświadczenia o uznaniu dokumentu za umowę z przeniesieniem numeru.


XXX XXX XXX - numer tymczasowy od nowego operatora
YYY YYY YYY - numer dotychczasowy starego operatora



Po tej wizycie w salonie (podpisałem ww. papierek) i w niedługim czasie (ok. 2-3 dni) numer został przeniesiony - w dniu: 10.02.2018


Pytanie:
od planowanej i możliwej (wg. nowego operatora) daty - 30.12.2017 do dnia faktycznego przeniesienia numeru - 10.02.2018 minęły 42 dni. Czy i co mogę rościć za tak duże opóźnienie, które nie było spowodowane z mojej winy?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia!

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości