LOKAL UŻYTKOWY - ZMIANA WŁAŚCICIELA BUDYNKU

ChudyCFC
Posty: 1
Rejestracja: 26 lut 2018, o 09:53

LOKAL UŻYTKOWY - ZMIANA WŁAŚCICIELA BUDYNKU

Postautor: ChudyCFC » 26 lut 2018, o 09:56

Witam. Po krotce opiszę na czym polega problem...
W roku 2014 zamknąłem swoją działalność gospodarczą. W związku z brakiem możliwości zabrania wszystkich ruchomości z wynajmowanego lokalu, doszedłem z ówczesnym właścicielem do wniosku że jak wynajmie lokal nowemu najemcy lub będzie z tym lokalem robił cokolwiek innego, niech mnie o tym poinformuje to gdzieś zabiorę te rzeczy [skórzana kanapa + 2 fotele, biurko, komoda, regał, słupek, regał pod drukarkę i inne drobne rzeczy oraz WSZYSTKIE DOKUMENTY KSIĘGOWE Z LAT 2010 - 2014 jak i umowa najmu oraz umowy kont bankowych]. W dniu dzisiejszym, tj. 19.02.2018 chcąc pojechać i zabrać część rzeczy dowiedziałem się od poprzedniego właściciela że CAŁY BUDYNEK ZOSTAŁ SPRZEDANY w roku 2017, ok. lutego. Zdziwienie... na pytanie dlaczego mnie nie poinformował o takim ruchu, odpowiedział że nie wiedział że mnie to jeszcze będzie interesowało... SZOK. Nowy właściciel oddał mi jedynie drukarkę, trochę papieru do drukarki, niszczarkę i okablowanie. Na pytanie gdzie to wszystko jest a szczególnie segregatory z dokumentami (5 szt. każdy na jeden rok działalności) odpowiedział NIE MA... miałem jakiś dług [ok. 1200 zł ale brak na ten temat dokumentu, ostatnie miesiące nie miałem wystawianych faktur bo nie było sensu dokładać...] ale stosownego dokumentu BRAK. Owszem, mogę oddać ale chce odzyskać swoje rzeczy i dokumenty. Segregatory zostały, pozostałe 15 szt. ale... te PUSTE...
Moje pytanie brzmi: CO MOGĘ W TYM TEMACIE ZROBIĆ I JAKIE SĄ MOJE PRAWA W TEJ SPRAWIE NA DZIEŃ DZISIEJSZY? CZY WOGÓLE COKOLWIEK MOGĘ I CZY MA SENS SKŁADANIE SPRAWY DO SĄDU? Pzdr. Krzysiek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości