UMOWA ZLECENIE, nie wyplacona cała kwota wynagrodzenia

karolina97
Posty: 1
Rejestracja: 4 gru 2017, o 14:52

UMOWA ZLECENIE, nie wyplacona cała kwota wynagrodzenia

Postautor: karolina97 » 4 gru 2017, o 14:57

Witam, mam problem z firmą u której byłam zatrudniona na umowie zlecenie. jestem studentką i na umowie miałam zapisana kwotę 13zl brutto ( z szefem byłam umówiona że będzie dawał mi 13 zł na rękę). 9 listopada złożyłam wypowiedzenie i 10 byłam ostatni raz w pracy. Dostałam wypłatę, ale okazała się że 342.77zl a pracując 8h dziennie razy 6 dni wychodzi 48h, mnożąc już te 11zl a nie 13 jak miałam ustalone z szefem to jednak 528zl. Dzwoniłam do przełożonego szefa i mów mi że nie wypłaca mi reszty pieniędzy ponieważ podobno miałam tyle błędów w fakturach że nie mogą tego zrobić. Moje pytanie brzmi co teraz ? czy mają takie prawo ? dodając że wystawianie faktur sama musiałam się nauczyć gdyz szef mówiąc że załatwi mi osobę do nauki tego nie uczynił. Czy mam szansę na zwrot reszty pieniędzy?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości