postępowanie administracyjne

IvanT
Posty: 1
Rejestracja: 22 lut 2018, o 14:59

postępowanie administracyjne

Postautor: IvanT » 22 lut 2018, o 15:02

6.09.2017 był złożony wniosek o uzyskanie zezwolenia na pobyt w Polsce z przewidywaną datą załatwienia sprawy jako postępowania administracyjnego 04.12.2017. Żadnych braków formalnych oraz wyzwań do uzupełnienia dokumentów w postępowaniu sprawy do tej pory nie powstało jak również decyzje w sprawie. Czy urząd jest zobowiązany poinformować wnioskodawcę o nowych terminach zalatwenia sprawy oraz przyczyn wystąpienia takiego opóźnienia? Jakie przepisy k.p.a to regulują?

alicja27
Posty: 14
Rejestracja: 25 sty 2017, o 14:57

Re: postępowanie administracyjne

Postautor: alicja27 » 27 lut 2018, o 21:22

Przeszukaj publikacje Kancelarii Cejrowski z Tczewa na http://cejrowski.pl/ , może coś znajdziesz w temacie a jak nie to podpytaj - specjalizują się w postępowaniach tego typu

Edison222
Posty: 3
Rejestracja: 14 mar 2018, o 15:11

Re: postępowanie administracyjne

Postautor: Edison222 » 14 mar 2018, o 15:16

Oczywiście, że urząd powinien poinformować o terminach, ale radzę też samemu się dowiadywać bo rożnie to bywa wiadomo.

mukeiei
Posty: 26
Rejestracja: 3 lut 2018, o 05:29

Re: postępowanie administracyjne

Postautor: mukeiei » 19 mar 2018, o 06:15

Thank you for bringing about the administrative process is very knowledgeable offline.





Golden Slot

kesera
Posty: 1
Rejestracja: 28 mar 2018, o 14:43

Re: postępowanie administracyjne

Postautor: kesera » 28 mar 2018, o 14:47

Jeśli chodzi o tego typu postępowanie administracyjne, polecam skontaktować się z prawnikiem. Polecam Panią adwokat z Gliwic , bardzo dobry adwokat.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości