Thomas sa att n?r han

caicai2017

Thomas sa att n?r han

Postautor: caicai2017 » 8 sty 2018, o 09:58

Efter Bostons seger var Stevens snabbt p?pekad hur kavallererna saknade nyckelakt?rer, d?ribland Thomas. Stevens hade gushed f?re onsdagens spel om hur bra Thomas spelade i sin s?song debut p? Nike Air Max TN Damen tisdag medan han scorade 17 po?ng p? 19 minuter.

"F?rst och fr?mst kommer jag alltid att v?rdes?tta honom som en v?n och person som jag m?ste vara lagkamrater med," sa Stevens. "Det ?r vad du uppskattar Nike Air Force 1 Mujer mest om lagsporter. Tappat bland allt prat om var m?nniskor spelar och allt annat ?r det faktum att du fick t?vla ihop. Jag uppskattade det om honom.

"Det var kul att se honom spela p? tisdagskv?llen, jag trodde det var fantastiskt. Han lade till en dimension och element i sitt lag. Han b?rjar spelet och kommer ut tidigare. LeBron kommer ut f?r en andning och han kommer tillbaka med andra enhet. T?nk p? hur m?nga scorers och spelare du har d?r ute med det. Han ska l?gga ganska lite till det laget, det kan du Adidas NMD Femme s?ga. "

Thomas sa att n?r han och kavaliersmedicinska personalen gick in p? ett potentiellt returdatum f?rra m?naden Adidas NMD Femme blev det uppenbart f?r honom att han inte skulle spela i Boston.

"Jag var ute i sju m?nader. Det var inget s?tt jag skulle komma tillbaka mot Boston och spela 17 minuter," sa han. "Det ?r f?r stort en m?jlighet att bara spela mot mina tidigare lagkamrater, Nike Air Presto Femme mina tidigare tr?nare, staden som gav mig min Adidas Superstar Homme st?rsta m?jlighet. Jag ville alltid spela i det h?r spelet, men jag trodde att jag skulle vara tillbaka lite tidigare f?r att kunna att spela."

Thomas sa att han fortfarande ?r l?ngt ifr?n att vara den spelare han var, men han hoppas vara den spelaren igen p? v?gen.

"L?ngt borta, l?ngt borta", sa han. "H?ftet har blivit mycket b?ttre. Men det ?r fortfarande r?relser som jag ?r r?dd f?r Nike Air Max Command Damen att g?ra, men det ?r bara f?r att jag har varit ute s? l?nge. F?r det mesta, n?r du blir skadad ?r den mentala sidan av sakerna den tuffaste delen. Adidas Superstar Femme "

"Jag vill bli MVP en dag", tillade Thomas, "s? jag vet att n?gon som tar sju m?naders g?ng inte bara g?r in p? det. Jag har mycket arbete att g?ra, men jag ?r glad ?ver framsteg, och jag ?r glad ?ver allt som h?nde [tisdag]. "

Thomas irkade n?gra Boston fans n?r Celtics publicerade sin beg?ran att f?Nike Air Max Thea Womens rdr?ja sin hyllningsvideo. Clevelands andra regelbundna Nike Air Max 90 Menss?songbes?k denna s?song ?r 11 februari, den dag d? Celtics kommer att g? i pension Paul Pierces jersey efter deras spel mot Cavaliers.