Pobieranie opłat po zakończeniu umowy

kacper77
Posty: 2
Rejestracja: 23 sie 2017, o 00:09

Pobieranie opłat po zakończeniu umowy

Postautor: kacper77 » 23 sie 2017, o 00:10

Cześć,

mam taką sytuację z biurem podatkowym:

Parę miesięcy temu powierzyłem im księgowość mojej spółki w UK, jednak (mój błąd) nie podpisałem z nimi żadnej umowy, tylko zapłaciłem za pierwszy miesiąc usługi i za założenie samej spółki. Dostałem mailowo wzór umowy, ale nawet nie było w nim danych ani moich, ani spółki.

Po miesiącu postanowiłem zrezygnować z ich usług i napisałem im to mailowo. Jednak biuro nie chce zwrócić dokumentów mojej spółki, dopóki nie zapłacę faktury za kolejny miesiąc, bo w umowie jest zapis o miesięcznym okresie wypowiedzenia.

Ciągnie się to już 2 miesiące i dostaję informację, że mam 2 faktury do opłacenia. W tym czasie biuro nie wykonało dla mnie nawet żadnej usługi.

Co powinienem zrobić w tej sytuacji? Czy biuro ma prawo ściągać ode mnie za to pieniądze?

Będę wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź,
Kacper

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości