Dotacja z PUP - zmiany procedur w trakcie trwania umowy.

bellaisa
Posty: 1
Rejestracja: 31 sie 2015, o 03:36

Dotacja z PUP - zmiany procedur w trakcie trwania umowy.

Postautor: bellaisa » 31 sie 2015, o 03:43

Witam.
Mam pytanie, na które nie znalazłam odpowiedzi gdzie indziej na forum...
Otóż kończy się okres obowiązywania umowy związanej z przyznaniem mi dotacji z pup. W trakcie trwania umowy zmienił się regulamin przyznawania dotacji i dopisano dwa punkty dotyczące monitoringu działalności przez urząd. Dopisano do tego regulaminu obowiązek dostarczenia po roku prowadzenia działalności zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS i zaświadczenia o figurowaniu w rejestrze podatników. Z ZUS-em mam niestety problem, bo mam tam zaległości. W umowie natomiast nie ma żadnej wzmianki o w/w zaświadczeniach. Jest tylko zapis, że zapoznałam się z procedurami dotyczącymi przyznawania dotacji (regulaminem). Zastanawiam się, czy obowiązuje mnie ten nowy regulamin (skoro w momencie podpisania umowy obowiązywał inny) i czy faktycznie jestem zobowiązana dostarczyć te zaświadczenia oraz czy może mi grozić konieczność zwrotu dotacji w razie nie dostarczenia zaświadczenia z ZUS-u.
Będę bardzo wdzięczna za każdą odpowiedź i wskazówkę .

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości