Elektroniczny obieg dokumentów

kajek
Posty: 10
Rejestracja: 31 sie 2014, o 12:32

Elektroniczny obieg dokumentów

Postautor: kajek » 5 paź 2014, o 12:08

Czy stosujecie w swoich firmach tego typu rozwiązania? Czy faktycznie przyczyniają się one do poprawy wydajności i obniżenia kosztów prowadzenia działalności?

jmal
Posty: 23
Rejestracja: 6 sie 2014, o 14:41

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

Postautor: jmal » 6 paź 2014, o 08:14

kajek pisze:Czy stosujecie w swoich firmach tego typu rozwiązania? Czy faktycznie przyczyniają się one do poprawy wydajności i obniżenia kosztów prowadzenia działalności?



Jak najbardziej. Przed wszystkim masz kontrolę nad całą dokumentacją. Możesz w każdej chwili, z każdego komputera połączonego do sieci odszukać to co jest Ci aktualnie potrzebne. Jest to też pewnego rodzaju oszczędność - nie musisz przeznaczać majątku na wydruki, archiwa itd.
Na rynku jest kilka wyróżniających się systemów do elektronicznego obiegu dokumentów - np optymalizujfirme.pl/ - ostateczne koszta uzależnione są od indywidualnych potrzeb klienta - proponuję dopytać.

longval
Posty: 77
Rejestracja: 4 lis 2013, o 13:38

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

Postautor: longval » 7 paź 2014, o 18:37

Tylko pamiętajcie o tym, żeby zlecić audyt bezpieczeństwa, bo w razie czego jest więcej problemów niż pożytku z elektronicznego obiegu.

Gladius
Posty: 11
Rejestracja: 3 lip 2014, o 13:00
Kontaktowanie:

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

Postautor: Gladius » 1 gru 2014, o 10:58

W dobie cyfryzacji uważam ,że jest to jak najbardziej przydatne w firmie.
Jeżeli np firma korzysta z zamówień publicznych to w przypadku kontroli czy też audytu to bardzo ułatwia życie.

mkrupa
Posty: 1
Rejestracja: 15 maja 2017, o 12:34

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

Postautor: mkrupa » 15 maja 2017, o 12:37

Witajcie,
potrzebuję wdrożyć do swojej firmy program, który będzie posiadał funkcję elektronicznego obiegu dokumentów. Czy ktoś z Was mógłby mi jakiś polecić? Dopowiem, że jest to duża działalność, licząca pracowników w setkach.

konsool
Posty: 5
Rejestracja: 4 wrz 2013, o 11:03
Kontaktowanie:

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

Postautor: konsool » 29 wrz 2017, o 21:05

Na pewno jest to tańsze niż papierowy.

____________
Pozdrawiam
Student prawa z wyboru
Fotograf http://www.sandra-kuba.pl z pasji

kolos
Posty: 296
Rejestracja: 11 lut 2015, o 11:32

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

Postautor: kolos » 11 sty 2018, o 11:09

W ogóle warto jest postawić na księgowość online. To duże ułatwienie i ja się cieszę, że się na to zdecydowałem https://6krokow.pl/porownanie-programow ... ur-online/

Ertopig22
Posty: 1
Rejestracja: 16 kwie 2018, o 15:15

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

Postautor: Ertopig22 » 16 kwie 2018, o 15:46

Według mnie taki obieg dokumentów jest narażony na kradzież.

_____________________________
pendrivy-reklamowe.com

marek859
Posty: 89
Rejestracja: 11 sty 2018, o 00:31

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

Postautor: marek859 » 21 lip 2018, o 14:32

Nawiązując do poprzedniego komentarza, to uważam, że taki elektroniczny obieg dokumentów może być jak najbardziej bezpieczny, ale pod warunkiem, że skorzysta się z najlepszej firmy, która będzie się na tym znała. Uważam, że warto podjąć współpracę z https://www.baseline.pl/ Elektroniczny obieg dokumentów sprawi, że wszystko będzie lepiej uporządkowane.

Kazia
Posty: 11
Rejestracja: 29 cze 2018, o 20:38

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

Postautor: Kazia » 25 sie 2018, o 14:54

Uważam, że to bardziej bezpieczne niż normalny obieg dokumentów.
Jakie macie doświadczenie z audytem finansowym w firmie? Czy organizujecie to sobie sami czy może korzystacie z usług firm takich jak ta http://www.glc.pl/audyt Tak sobie myślę, że chyba lepiej żeby robił to ktoś nie związany z naszą firmą, zupełnie obcy. Wtedy audyt powinien być przeprowadzony w sposób idealny, tym bardziej, że firma GLC jest bardzo doświadczona.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość