Księgowość w firmie...

adik356
Posty: 52
Rejestracja: 23 cze 2014, o 19:56

Księgowość w firmie...

Postautor: adik356 » 25 wrz 2018, o 16:33

Niebawem otwieram własną firmę – księgowością zająć się samodzielnie, czy powierzyć to zadanie profesjonalistom?

ciopas
Posty: 263
Rejestracja: 7 wrz 2015, o 14:50

Re: Księgowość w firmie...

Postautor: ciopas » 3 lut 2019, o 15:28

To zależy oczywiście czego oczekujesz. Ale generalnie polecam biura sprawdzone, które mają już renomę. Np. Gama w Warszawie zaskarbiła sobie sympatię klientów i wiem, że nieźle sobie radzą nawet ze zleceniami na cito jak to się ładnie mówi ;)

czarnulka
Posty: 117
Rejestracja: 27 mar 2019, o 13:04

Re: Księgowość w firmie...

Postautor: czarnulka » 28 kwie 2019, o 16:03

Myślę, że prowadzenie księgowości w firmie byłoby dużo łatwiejsze, gdyby był w niej wprowadzony elektroniczny obieg dokumentów. Na stronie https://primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow możecie sobie na spokojnie poczytać, na czym dokładnie taki obieg polega i jakie płyną z niego najważniejsze korzyści :) My korzystamy z takiego obiegu już od dłuższego czasu i bardzo sobie chwalimy :)

bilon
Posty: 32
Rejestracja: 21 lut 2019, o 14:53

Re: Księgowość w firmie...

Postautor: bilon » 6 maja 2019, o 09:52

Jestem po szkole ekonomicznej, ale jak Boga kocham, nie prowadziłabym sama ksiąg rachunkowych. Jeden błąd może doprowadzić do tragedii i kolosalnych problemów ze skarbówką. Raczej na Twoim miejscu wykorzystałabym outsourcing księgowy i wynajęłabym firmę taką jak http://www.glc.pl/ksiegowosc , z doświadczeniem i odpowiedzialnością za prowadzone rozliczenia.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości