Towar na zamówienie-reklamacja

becik23
Posty: 1
Rejestracja: 1 lis 2018, o 00:51

Towar na zamówienie-reklamacja

Postautor: becik23 » 1 lis 2018, o 00:53

Witam, zamówiłam w sklepie internetowym sofę (zakup na firmę). Dziś ją otrzymałam i uważam, że towar jest niezgodny z tym co miałam otrzymać. Korespondowałam ze sprzedającym w celu ustalenia kolorystyki kanapy. Podesłałam im na wzór zdjęcie w jakiej zbliżonej kolorystyce chciałabym tą kanapę i doradziłam się ich, która tkanina najlepiej odwzorowałaby tą ze zdjęcia (chodziło o zbliżoną kolorystykę do kanapy numer 1). Pani doradziła mi , że najbardziej zbliżony materiał to ten, który znajduje się po środku. Zapytałam jeszcze czy w rzeczywistości jest on odcieniem jasnym, ponieważ nie chciałabym ciemnej kanapy- powiedziała, że tak. Więc potwierdziłam, że jeśli uważa, że ta tkanina faktycznie najlepiej oddaje kolorystykę tej z mojego wzoru, to proszę o jej wykonanie. Dziś otrzymałam tę sofę (numer 2) i według mnie ona ani trochę nie przypomina tej o którą prosiłam, a i wzornik materiałów z ich strony ukazuje zdecydowanie inne odcienie. Jeszcze do nich nie pisałam, chciałam się najpierw doradzić co mogę z tym faktem zrobić?
Z góry dziękują za pomoc.

Obrazek
https://zapodaj.net/159bab20b50b6.jpg.html

zigizusz
Posty: 5
Rejestracja: 6 lis 2018, o 15:42

Re: Towar na zamówienie-reklamacja

Postautor: zigizusz » 8 lis 2018, o 12:28

Towar na zamówienie wciąż podlega pod reklamację - zamówiła Pani coś innego, niż Pani dostała. Jak najbardziej przysługuje Pani zwrot kosztów lub nowy produkt.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości