Organizacja konferencji firmowej

Philo
Posty: 16
Rejestracja: 23 lut 2018, o 17:47

Organizacja konferencji firmowej

Postautor: Philo » 2 cze 2019, o 11:09

Czy ktoś może w ostatnim czasie organizował takie firmowe spotkanie? Na jakie elementy warto zwrócić uwagę planując taką imprezę?

bartlomiejb
Posty: 98
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:34

Re: Organizacja konferencji firmowej

Postautor: bartlomiejb » 4 cze 2019, o 10:52

Warto skorzystać z usług firmy, która zajmuje się planowaniem takich spotkań:
http://www.chillievent.pl/oferta/konferencje

Dzięki temu będzie to zaplanowane od a do z. Warto przede wszystkim zastanowić się nad miejscem w jakim zaplanujesz takie spotkanie. Wybór jest szeroki – od hoteli, przez restauracje i obiekty sportowe, kluby i teatry, po specjalne sale konferencyjne. Niekiedy organizatorzy decydują się na tak niebanalne miejsca, jak gospodarstwa agroturystyczne – wszystko zależy od postawionych założeń oraz nakładów finansowych.

Druga rzecz to treść.
Całe nasze nieszczęście bierze się stąd, że nie umiemy sobie sami wystarczyć

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości