Organizacja konferencji firmowej

Philo
Posty: 17
Rejestracja: 23 lut 2018, o 17:47

Organizacja konferencji firmowej

Postautor: Philo » 2 cze 2019, o 11:09

Czy ktoś może w ostatnim czasie organizował takie firmowe spotkanie? Na jakie elementy warto zwrócić uwagę planując taką imprezę?

bartlomiejb
Posty: 100
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:34

Re: Organizacja konferencji firmowej

Postautor: bartlomiejb » 4 cze 2019, o 10:52

Warto skorzystać z usług firmy, która zajmuje się planowaniem takich spotkań:
http://www.chillievent.pl/oferta/konferencje

Dzięki temu będzie to zaplanowane od a do z. Warto przede wszystkim zastanowić się nad miejscem w jakim zaplanujesz takie spotkanie. Wybór jest szeroki – od hoteli, przez restauracje i obiekty sportowe, kluby i teatry, po specjalne sale konferencyjne. Niekiedy organizatorzy decydują się na tak niebanalne miejsca, jak gospodarstwa agroturystyczne – wszystko zależy od postawionych założeń oraz nakładów finansowych.

Druga rzecz to treść.
Całe nasze nieszczęście bierze się stąd, że nie umiemy sobie sami wystarczyć

wisniewska_lila
Posty: 2
Rejestracja: 5 lip 2019, o 14:36

Re: Organizacja konferencji firmowej

Postautor: wisniewska_lila » 9 sie 2019, o 12:58

W tym zakresie polecam zerknąć na stronę serwisu For Staff - noclegi pracownicze łódź/warszawa/katowice i wiele, wiele innych. Jest to portal zawierajace liczne lokalizacje noclegowe na terenie całej Polski, pozwalające na wyszukanie najlepszej oferty.

Remikka
Posty: 4
Rejestracja: 10 sie 2019, o 10:28

Re: Organizacja konferencji firmowej

Postautor: Remikka » 10 sie 2019, o 10:32

Takie wydarzenie wymaga naprawdę sporego zaangażowania.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości