Pożyczka i kredyt hipoteczny

bulee

Pożyczka i kredyt hipoteczny

Postautor: bulee » 27 lut 2018, o 12:07

Przeszukując artykuły o kredytach na dom natknęłam się na różne nazewnictwo. Są zarówno pożyczki hipoteczne , jak i kredyty hipoteczne. Czy te dwie formy jakoś się od siebie różnią czy to jest to samo?

yvonka

Re: Pożyczka i kredyt hipoteczny

Postautor: yvonka » 27 lut 2018, o 19:17

Niestety nie znam się na tym. W wolnym czasie z pewnością rozeznam się w temacie.
W czasach gdy nasza wrażliwość uległa stępieniu pod wpływem wszechobecnej wulgarności i wyuzdania, warto przekonać się, co wciąż może nami wstrząsnąć.

adamre43

Postautor: adamre43 » 28 lut 2018, o 13:11

ale kto udziela teraz wysokiego kredytu tak naprawdę

vika

Postautor: vika » 1 mar 2018, o 01:35

Na mieszkanie to raczej używa się nazewnictwa kredyt.
Na stronie dewelopera Euro Styl w zakładce kredyty przeczytacie więcej na ten temat.
Jedna z inwestycji tego dewelopera to mieszkania gdańsk oliwa na unikatowym w skali Trójmiasta osiedlu IDEA.

kolos

Postautor: kolos » 16 mar 2018, o 23:46

Właściwie każda pożyczka może mieć swoje plusy, ale i wielkie minusy. Szczególnie niebezpieczne są chwilówki. Konsekwencje wymienione sa na przykład tutaj: https://vindicat.pl/baza-wiedzy/sprzeda ... ornicznej/

ciopas

Postautor: ciopas » 11 maja 2018, o 16:55

Z tego co podajecie to moim zdaniem jedyną sensowną opcją są pożyczki pod zastaw. Np. takie firmy jak Financial home to ugruntowana pozycja na rynku, nie są to chwilówki tylko przecież normalne pożyczki z weryfikacją klienta pod kontem zdolności finansowej. Do tego jasne zasady i mam przerzucie, że przy problemach w którymś momencie spłaty istnieje szansa jakiegoś "pokojowego" rozwiązania problemu.

hotlips

Postautor: hotlips » 11 maja 2018, o 21:28