Uszkodzony laptop podczas wysylki do serwisu

Agnieszka76
Posty: 7
Rejestracja: 27 gru 2013, o 10:21

Uszkodzony laptop podczas wysylki do serwisu

Postautor: Agnieszka76 » 29 gru 2013, o 15:44

Witam.Mam ogromny klopot.Wyslalam kurierem laptop do serwisu mial uszkodzone piksele.Sprzet byl zapakowany w orginalny karton ,nie byl pakowany przy kurierze poniewaz formularz reklamacyjny nie wyagal tego.po ustaleniu wczesniejszym z kurierem mial byc on zapakowany do odbioru przez kuriera i tak tez zrobilam.napisze ze usterka pikseli wystapila juz po raz drugi.i reklamacja byla po raz drugi.komputer byl w nienagannym stanie powiem jeszcze ze jeszcze byla folia na nim byl uzytkowany przez corke ktora jest studentka 5 roku i sluzyl jej do pisania pracy magisterskiej.po kilku dniach otrzymalam maila z serwisu ze mam zaplacic 850 zl za naprawe poniewaz komputer jest caly porozbijany uszkodzone gniazda i polamany zasilacz.jeszcze raz informuje ze komputer byl w nienagannym stanie.teraz mi odeslano nie dosc ze porozbijany komputer ,ktorego oczywiscie nie odebralam poniewaz zazyczylam sobie otwarcie przy kurierze i napisanie w jakim stanie mi go chca oddac.prosze niech ktos mi pomoze co mam zrobic.jak mozna kogos tak potraktowac .mam swiadkow w jakim stanie komputer zostal wyslany do serwisu .czekam na szybka pomoc bo nawet nie wiem gdzie mam sie zwrocic i do kogo.
napisalam reklamacje do firmy kurierskiej;ktora zalaczam



Reklamacja

Dzień dobry,
dnia 9.12.2013 kurier odebral ode mnie sprzęt firmy lenovo po uprzednim telefonie i zakomunikowaniu, że sprzęt powinien być już przygotowany – gotowy do odebrania. Dostosowałam się do wymogóów kuriera, zapakowany sprzęt firmy lenovo o wartości 2400zł został odebrany przez kuriera. Dnia 13.12.2013 dostałam wiadomość z serwisu, że komputer jest bardzo uszkodzony mechanicznie i dostałam wycenę na kwotę 894,26 zł. Komputer wysyłałam w nienaruszonym stanie, zgłaszając wadę matrycy na ktrórą posiadałam gwarancję. W trakcie wysyłki, w drodze do serwisu uległ on całkowitemu zniszczeniu za co ja nie odpowiadam. Proszę o rozwiązanie sprawy. Zostałam bez sprzętu,a jest mi on niezbędny w pracy.

napisze jeszcze ze rowniez napisalam reklamacje do lenowo tez zalacze .Lenovo
Lenovo Technology B.V. Sp. z o.o.
Oddział w Polsce
ul. Gottlieba Daimlera 1
02-460 Warszawa


W związku z zaistniałą sytuacją zwracam się z prośbą o rozpatrzenie mojej reklamacji komputera ( Nr. Zlecenia 7020886929 , lenovo Z570 ). Dnia 9.12.2013 po uprzedniej korespondencji którą załączam , laptop zopstal odebrany przez kuriera. Został on zapakowany wg wszelkich norm, które uwzględnione były w opisie reklamacji. Dnia 13.12.2013 otzrymałam maila( wydruk załączam) z wyceną mojego komputera na kwotę 894,26 zł za uszkodzenia mechaniczne, których wcześniej nie było . Komputer był zadbany i w nienagannym stanie. Wszystko działało bez zarzutów a jedyną wada były piksele w tym samym miejscu, co przed poprzednią naprawą oraz pojawiły się dodatkowe. Po obejrzeniu zdjęć własnego laptopa myslałam ze zaszła jakaś pomyłka i to nie był mój laptop. Sprzęt jest w strasznym stanie . Laptop został wysłany kurierem firmy „UPS” po uprzednim telefonie kuriera, który życzył sobie aby sprzęt był już przygotowany oraz zapakowany. W całej gwarancji „lenovo” nie doczytałam się żadnej informacji, że popłeniłam gdzieś błąd. Komputer jest mi bardzo potrzebny , jestem na etapie pisania pracy magisterskiej i nie sądziłam że wyniknie tak nieprzyjemna sytuacja dla mnie. Nie uważam, że powinnam ponieść jakiekolwiek koszty w związku z tą sprawą.Bardzo proszę o rozwiązanie sprawy, bo w tym wszystkim ja jestem bardzo pokrzywdzona. Dalej podtrzymuję, ze komputer był w nienaruszonym stanie i nie to było powodem mojej reklamacji.
Napisalam rowniez do serwisu gdzie mial byc naprawiony komputer napisali mi ze maja powwiadomic firme kurierska i spisac protokol i mieli sie ze mna skontaktowac.natomiast odeslali mi porozbijanego laptopa ,ktorego nie odebralam poniewaz w firmie kurierskiej tej samej co byl wysylany chcialam zeby rozpakowali i napisali mi w jakim stanie jest komputer nie wyrazili zgody .
Bardzo proszę, niech ktos napisze co mam zrobic, odebrać jutro laptopa? Nie znam się na tyle żeby poradzic sobie z problemem. Może znacie kogos kto zajął by się ta sprawą, . Potrzebuje numer telefonu żeby się umówić- najlepiej w Katowicach.

pieknyolek
Posty: 48
Rejestracja: 31 sty 2019, o 15:11

Re: Uszkodzony laptop podczas wysylki do serwisu

Postautor: pieknyolek » 27 lut 2019, o 15:09

Polecam najlepsze komputery dla graczy https://xtreem.pl/15-desktopy-dla-graczy

robert3
Posty: 56
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:42

Re: Uszkodzony laptop podczas wysylki do serwisu

Postautor: robert3 » 6 mar 2019, o 10:41

Jak chcesz mieć najlepszy sprzęt i zakupić go tanio to polecam na przykład https://leasinglaptopa.pl/Huawei_Matebook_X_Pro-b31805e6-8027-4ada-ae26-f41d4b10bbe6 i użyć zakupu w leasingu lub ratach. Lepiej jest kupić raz a porządnie niż się męczyć z serwisami. Polecam przejrzeć ofertę.

Temi_edyta
Posty: 103
Rejestracja: 12 mar 2018, o 14:11

Re: Uszkodzony laptop podczas wysylki do serwisu

Postautor: Temi_edyta » 11 mar 2019, o 14:21

Reklamacja ok. Od niej musisz właściwie zacząć. Trudno jednak powiedzieć czy w końcu wymiękną i przyznają się do winy. Bądź dobrych myśli. Sama kiedyś miałam propozycję wysyłki laptopa do naprawy kurierem, ale poddałam się i oddałam do stacjonarnego serwisu. Na pocieszenie dodam, że laptop wrócił w podobnym stanie do Twojego. Połamane plastiki wokół ekranu, podmieniony napęd i niedziałające klawisze funkcyjne :/

Jupik31
Posty: 5
Rejestracja: 14 mar 2019, o 20:24

Re: Uszkodzony laptop podczas wysylki do serwisu

Postautor: Jupik31 » 14 mar 2019, o 20:46

Popytajcie znajomych w tej sprawie. Na pewno będą w stanie pomóc.
Bóg czasem bywa bardzo surowy, ale nigdy ponad to, co człowiek może znieść.

judeo2
Posty: 5
Rejestracja: 15 mar 2019, o 18:51

Re: Uszkodzony laptop podczas wysylki do serwisu

Postautor: judeo2 » 15 mar 2019, o 19:32

A może w Internecie znajdą się lepsze informacje w tym temacie. Co o tym sądzicie?

Monika_04
Posty: 12
Rejestracja: 17 sty 2019, o 15:19

Re: Uszkodzony laptop podczas wysylki do serwisu

Postautor: Monika_04 » 18 mar 2019, o 09:49

judeo2 pisze:A może w Internecie znajdą się lepsze informacje w tym temacie. Co o tym sądzicie?

Myślę że masz rację.

---
Kornix

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości