Reklamacja laptopa z tytułu rękojmi

Baser
Posty: 1
Rejestracja: 7 sty 2019, o 19:22

Reklamacja laptopa z tytułu rękojmi

Postautor: Baser » 7 sty 2019, o 19:33

Witam,
Jestem nieszczęśliwym posiadaczem laptopa firmy Kiano.
Opiszę sytuację reklamacyjną w moim przypadku.
21-11-2018r. wysłałem sprzęt na reklamację z tytułu rękojmi ponieważ notorycznie zrywało połączenie wifi w laptopie. Po tygodniu sprzęt wrócił z serwisu naprawiono rzekomo antenę wifi w urządzeniu. Problem niestety nie zniknął do tego pojawił się problem z touchpadem i ciągle zawieszającym się oprogramowaniem więc wysłałem ponownie laptopa do ich oficjalnego serwisu z tytułu rękojmi z żądaniem zwrotu pieniędzy za zakupiony sprzęt ponieważ wady sprzętu są istotne. Sprzęt dotarł do serwisu 20-12-2018r. na co mam dowody w postaci listu przewozowego jak i na ich oficjalnie stronie gdy sprawdzę status naprawy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej informacji o rozpatrzeniu reklamacji po dzisiejszym mailowym kontakcie z BOK firmy kiano otrzymałem informację iż "sprzęt jest poddawany dodatkowym testom aby w pełni określić usterkę". Moje pytanie czy ta firma ma prawo obecnie na takie działanie skoro minęło już ponad 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji i powinna być rozpatrzona na moją korzyść ? Jakie kroki powinienem teraz zrobić aby odzyskać moje pieniądze bo nie chce mieć już z tą firmą nic wspólnego?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i bardzo proszę o konkretne porady w tej sprawie
Pozdrawiam

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości