odszkodowanie od firmy kurierskiej - przekroczone 30 dni na odpowiedz?

robertoos188
Posty: 1
Rejestracja: 5 sty 2019, o 13:51

odszkodowanie od firmy kurierskiej - przekroczone 30 dni na odpowiedz?

Postautor: robertoos188 » 5 sty 2019, o 13:57

Witam, mam takie pytanie i jednocześnie problem, wysłałem do nadawcy firmą kurierską DPD telewizor 55 cali ( telewizor nówka posiadam dowód zakupu ) oczywiście kurier uszkodził telewizor, więc złożyłem reklamacje 26 października złożyłem całą potrzebną dokumentacje jaka była wymagana , 22 listopada dostałem na maile informacje abym jeszcze wysłał im fakturę naprawy albo kosztorys( twierdząc że jest niezbędne do rozpatrzenia sprawy ), wysłałem im 23 listopada kosztorys naprawy z autoryzowanego serwisu samsunga, którzy wycenili naprawę na 2050zł a za telewizor dawałem 2110zł ( tego maile o dostarczenie im kosztorysu naprawy dostałem gdzieś ok. 28 dni od złożenia reklamacji ) , później minęło już ponad 30 dni ( czyli ustawowe 30 dni na odpowiedz zostało przekroczone i powinni uznać ) dzwonię na infolinie DPD, ze termin 30 dni został przekroczony i powinni uznać reklamacje, a oni na to że 30 dni liczą od dnia złożenia całej, pełnej dokumentacji czyli od dnia co im dostarczyłem ten kosztorys naprawy 23 listopada , po dłuższym czekaniu przedzwoniłem do ubezpieczalni kiedy dostane swoją odpowiedz ( dpd przekazało sprawę do ubezpieczalni ) a pani powiedziała że decyzje wystawili 19 grudnia, a odpowiedz wyślą listownie , odpowiedz dostałem 2 albo 3 stycznia 2019r, więc czekałem ponad 2 mies, czy oni mają prawo tak przedłużać sobie reklamacje? oni ciągle opierają się na tym że 30 dni liczą od dnia złożenia pełnej dokumentacji, tylko oni poprosili mnie o ten dokument po 28 dniach od złożenia reklamacji, po drugie na stronie firmy kurierskiej i w formularzu reklamacyjnym online, są tam napisane jakie są wymagane dokumenty i tam nie jest wyszczególnione ze jest potrzebny kosztorys, moim zdaniem jest to celowe zagranie ze strony firmy kurierskiej aby sobie przedłużyć czas na odpowiedz. Przechodząc do sedna sprawy czy mają tak prawo robić czy przekroczyli termin? , bo reklamacje mi uznali ale tylko na kwote 1055zł , a telewizor kosztował 2110zł, i był nowy , a wycenę naprawy wycenili w serwisie samsunga na kwotę 2055zł

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości