Reklamacja

Agusia33
Posty: 1
Rejestracja: 28 lis 2018, o 15:20

Reklamacja

Postautor: Agusia33 » 28 lis 2018, o 15:27

witam

szybko przedstawię sytuację klient zamówił wizytówki za kwotę 1400zl, podesłał swoj plik i chciał złocenia. przygotowałam pod druk podesłany plik i wkradł się błąd. niestety nie zauważyłam tego, wyraziłam zgodę na reklamacje czyli wymianę całego towaru. wysłałam maila z prośbą o oddanie wadliwego towaru to zrobię nowe wizytówki. niestety klientka mi odp ze
uprzejmie dziękuję za odpowiedź. Niestety, część wizytówek zostało już rozdanych, co naraziło markę . Dlatego zdecydowaliśmy iż rezygnujemy z usługi ponownej i dodruku nowych stąd prosimy uprzejmie o zwrot poniesionych przez nas kosztów.
teraz pytanie w jaki sposób rozwiązać reklamację ? aby zrobić zwrot gotówki chce towar wadliwy. klient bedzie miał wizytówki i kasę a mój bląd to literówka.
jest jakaś podstwa do oddania czy zwrotu części kosztów

Studzinsky
Posty: 3
Rejestracja: 28 lis 2018, o 23:40

Re: Reklamacja

Postautor: Studzinsky » 29 lis 2018, o 15:10

Ja bym zostawił ten temat specjaliście. Wydaje mi się, że to będzie najlepsze możliwe rozwiązanie.
Każda ścieżka może być dobra; tylko musi być wynikiem konkretnej decyzji

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości