Brak zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni

maka41
Posty: 1
Rejestracja: 18 cze 2018, o 15:25

Brak zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni

Postautor: maka41 » 18 cze 2018, o 15:41

Witam,

mam problem ze zwrotem pieniędzy za zamówienie internetowe, które zostało przeze mnie anulowane, ale niestety wcześniej zapłacone.
Zamówienie zostało podzielone przez sklep na dwa osobne, z powodu tego, że jeden z towarów (płyta gazowa) nie był dostępny w sklepie, w którym towar miał zostać przez nas odebrany. Musiał zostać specjalnie sprowadzony z salonu z Częstochowy.
Anulowaliśmy całe zamówienie i otrzymaliśmy potwierdzenie mailowe od sklepu, że pieniądze powinny zostać zwrócone niezwłocznie, ale maksymalnie w ciągu 14 dni. Faktycznie otrzymaliśmy pieniądze, ale tylko za część zamówienia. Za płytę gazową pieniędzy nie otrzymaliśmy do dzisiaj, czyli dokładnie miesiąc od anulowania zamówienia. Każda próba kontaktu ze sklepem kończy się tłumaczeniem z ich strony, że:
"W sytuacji, kiedy zamówienie jest anulowane przez Klienta, zwrot środków następuje do 14 dni od momentu, kiedy zamówienie zostaje anulowane - w przypadku zamówienia transferowego, musi ono najpierw dotrzeć do marketu realizującego, aby taki status został wprowadzony."
Nie podają żadnych konkretnych informacji, kiedy zostanie zwrócony ten towar do salonu, dlaczego jeszcze to nie zostało zrobione i kiedy w końcu otrzymam swoje pieniądze.. mam wrażenie, że mogę czekać do nieskończoności.. ciągle odpisują, że sprawa jest w toku.. od dwóch tygodni... nie mogę też uzyskać żadnych danych do przełożonych itd..

Co mogę zrobić w takiej sytuacji? mogę gdzieś to zgłosić? Przecież to są moje pieniądze...

Będę wdzięczna za pomoc.
Z góry dziękuję.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość