Strona 1 z 1

Gwarancja po naprawie sprzętu

: 10 kwie 2018, o 11:36
autor: tebquebo
Witam, zwracam się z krótkim pytaniem- czy podmiot naprawiający mój sprzęt (naprawa pogwarancyjna) ma obowiązek wystawienia gwarancji po dokonaniu zmian w moim urządzeniu (jeśli naprawa jest skuteczna, zniweluje problem)?
Jeśli tak, ile minimalnie wynosi ten okres czasu?

Re: Gwarancja po naprawie sprzętu

: 20 kwie 2018, o 17:32
autor: Stach89l
Na https://e-pomadka.pl/ znajdziecie bardzo fajnego bloga kosmetycznego. Myśle, że nie jedna osoba będzie zainteresowana skorzystaniem z porad, które sie tam znajdują. Moim zdaniem nie ma lepszego bloga od tego.

Re: Gwarancja po naprawie sprzętu

: 23 kwie 2018, o 13:07
autor: ryszard23122a
Z tego co się orientuję to po naprawie żadnej gwarancji już nie ma

_______________________________________
hero zero hack

Re: Gwarancja po naprawie sprzętu

: 24 kwie 2018, o 17:57
autor: adrianna
Ja niestety niezbyt się na tym znam... Dlatego też kompletnie nie będę w stanie pomóc...

Re: Gwarancja po naprawie sprzętu

: 5 maja 2018, o 11:02
autor: ciopas
a próbowałeś w ten sposób, co opisują tutaj: https://6krokow.pl/co-to-sa-koszty-uzyskania-przychodu/ przyznam, że całkiem mądre.

Re: Gwarancja po naprawie sprzętu

: 14 cze 2018, o 22:30
autor: barteczkoo
Gwarancja producenta liczy się od zakupu, a gwarancja serwisów zależy tylko od nich

Re: Gwarancja po naprawie sprzętu

: 28 cze 2018, o 10:46
autor: Internetowy_Startup
Nie ma obowiązku wystawiania gwarancji, ale może. Wszystko zależy co było naprawiane i jaki zakład wykonywał naprawę. Jeśli chodzi o samą gwarancję, to obowiązuje ona od zakupu i w większości jeśli prowadzisz naprawy danego sprzętu w zakładzie nie powiązanym z tą firmą to często gwarancja przestaje działać.

Re: Gwarancja po naprawie sprzętu

: 29 cze 2018, o 11:39
autor: Dziku
Ja się niestety niezbyt na tym znam... Nie będę mógł w tym obszarze tematycznym pomóc...