Przetrzymywanie sprzętu w naprawie (serwis zewnętrzny)

tebquebo
Posty: 2
Rejestracja: 10 kwie 2018, o 11:18

Przetrzymywanie sprzętu w naprawie (serwis zewnętrzny)

Postautor: tebquebo » 10 kwie 2018, o 11:31

Dzień dobry, zwracam się z pytaniem o możliwości, jakie daje mi prawo w przypadku, gdy umowa, którą spisałem z serwisem obejmuje wyłącznie kwotę oraz przedmiot naprawy, natomiast nie wyznaczono czasu, w jakim ma być ona zrealizowana.
Mój komputer przetrzymywany jest przez ów serwis od ponad 2 miesięcy, w dniu dzisiejszym minął kolejny miesiąc od zawarcia umowy i wciąż nie otrzymałem odpowiedzi na temat stanu urządzenia oraz terminu ostatecznego rozliczenia, odbioru sprzętu.
Nie jest to naprawa gwarancyjna, co wiąże się z tym, że jestem zobowiązany do pokrycia sporej sumy, jednak na ten moment nie mam ani sprawnego sprzętu, a jedynie zamrożoną kwotę.
Przy każdorazowej próbie dowiedzenia się czegoś więcej telefonicznie lub przy wizycie bezpośredniej w serwisie jest mi mówione, że "chyba/ wygląda na to, że jest w naprawie/ coś tam jeszcze wyszło/ nie przeszedł testów widocznie"
Osoby pracujące w serwisie twierdzą, iż jest on renomowany, posiada autoryzację marki, mimo to spotkałem się z tak niepoważnym traktowaniem.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy bardziej radykalnie.
Z góry dziękuję.

ciopas
Posty: 251
Rejestracja: 7 wrz 2015, o 14:50

Re: Przetrzymywanie sprzętu w naprawie (serwis zewnętrzny)

Postautor: ciopas » 5 maja 2018, o 11:02

https://6krokow.pl/co-to-sa-koszty-uzyskania-przychodu/ moim zdaniem czymś to śmierdzi, ale na stronie, którą podaję są całkiem przydatne informacje.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości