Trzecia reklamacja

mrtomatto
Posty: 1
Rejestracja: 7 mar 2018, o 22:58

Trzecia reklamacja

Postautor: mrtomatto » 7 mar 2018, o 23:01

Dzień dobry.
Mój problem wygląda następująco:
We wrzesniu 2017 roku zakupilem laptop firmy Acer. Po 3 tygodniach użytkowania zauważyłem problem z dyskiem tego laptopa. Oddałem go na gwarancje gdzie po 2-3 tygodniach serwis zwrócił mi laptop z wymienionym dyskiem na nowy. Po 2 tygodniach użytkowania problem znowu się pojawił. Tym razem złożyłem reklamację na mocy rękojmi. Przyjęto ją i po raz kolejny wymieniono dysk na nowy lecz ponownie po kilku tygodniach użytkowania problem wrócił. Złożyłem reklamacje na mocy rękojmi po raz drugi z uwzględnieniem odstąpienia od umowy co zasugerował mi rzecznik praw konsumenta. Sporządziłem stosowne pismo, przekazałem je rzecznikowi, który podpisał się pod tym dokumentem reklamacyjnym. Poszedłem do sklepu, Sklep przyjął tę reklamacje, gdzie po kilku dniach otrzymałem taką wiadomość od nich:

Szanowny Kliencie.
Działając w imieniu Sprzedawcy, w nawiązaniu do reklamacji numer
SXXXXXX4 informuję, że towar został przekazany do Serwisu Producenta celem weryfikacji zgłoszonej wady. W przypadku potwierdzenia istotnej usterki, wynikającej z wady własnej sprzętu, urządzenie zostanie wymienione na nowy, dowolny produkt z naszej oferty handlowej w
tej samej cenie lub droższy z koniecznością dopłaty.
Natomiast w przypadku, kiedy żaden z produktów nie będzie spełniał Pana oczekiwań, nastąpi zwrot gotówki.
O szczegółach reklamacji poinformuje obsługa naszego salonu sprzedaży.

Dnia dzisiejszego tj. 07.03.2018 otrzymałem informację od Sklepu, że mój laptop jest gotowy do odebrania. Serwis w swoim oświadczeniu przedstawił OPIS NAPRAWY sprzętu, czyli coś czego nie było w moim zgłoszeniu reklamacyjnym. Sklep tłumaczył się ze to nie od nich zależy wymiana towaru na nowy lub zwrot pieniędzy lecz to Serwis o tym decyduje i stwierdzili że zwrotu pieniędzy nie dostane ani nowego sprzętu (mimo oświadczenia ktore mi wysłali, umieściłem je wyżej) gdyż serwis zdecydował się naprawić laptop po raz trzeci i mam wziąć to co jest, czyli naprawiony stary sprzęt.

Czy jest to zgodne z przepisami? Czy po tym jak odebrałem laptop po tej trzeciej reklamacji i zlozeniu podpisu pod dokumentem ktory swiadczy o tym że laptop został mi zwrócony, to czy mogę się od tego jakoś odwołać??

Pragne nadmienić, że wyżej wymieniony sklep to MediaExpert a serwis nalezy do firmy ACER.

Pozdrawiam.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości