Strona 1 z 1

Zwrot towaru do sklepu internetowego - wątpliwości

: 3 gru 2017, o 00:02
autor: Joanna95
Dzień dobry,
W ostatni piątek dotarł do mnie zakupiony przez internet sprzęt elektroniczny,
Niestety, okazało się, że - mimo zapewnień sprzedawcy, że służy właśnie określonych celach - nie nadaje się do tego, do czego go kupiłam.
Chciałabym zwrócić sprzęt (odstąpić od umowy). Wiem, że według ustawy mogę to zrobić, jednak mam wątpliwości, czy nie będę miała problemów z odzyskaniem swoich pieniędzy.
Po pierwsze, w trakcie luźnej rozmowy telefonicznej mimochodem padło zdanie, że nie ma zwrotów. Po drugie, czy na moje prawo do zwrotu nie wpływa fakt, że de facto funkcjonuje sklep stacjonarny, więc istniała możliwość fizycznego odbioru sprzętu, sprzedaż nie odbywała się jedynie online?
Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź (i z góry za nią dziękuję), bo niepokoję się; zainwestowałam duże pieniądze.

Re: Zwrot towaru do sklepu internetowego - wątpliwości

: 2 lut 2018, o 20:33
autor: lukas124
a jaki to zwrot jest

___________________
Harrow Escorts Service