Karta geaficzna z techplanet

Sanpakto
Posty: 1
Rejestracja: 28 lis 2015, o 18:49

Karta geaficzna z techplanet

Postautor: Sanpakto » 28 lis 2015, o 18:56

Dnia 27.01.2014 kupilem karte graficzna jako konsument. Po kilku miesiacach oddalem sprzet na gwarancje. Moj model wymieniono na "model B". Byl uzywany, brak oryginalnego pudelka, byly widoczne bledy przy montowaniu chlodzenia. Dzwoniac na infolinie sklepu Pan powiedzial mi, ze to nie od niego zalezy czy sprzet zostal wymieniony na nowy czy uzywany. Stwierdzilem, ze karta jest ok. Towar dnia 30.03.2015 zostal wyslany na gwarancje (uszkodzenie bylo dosc powazne). Do wczoraj nie mialem zadnego problemu. Zaczely sie pojawiac te same bledy co przy ostatniej awarii (tym razem komputer "jakos" dziala. Znow zadzwonilem do sklepu lecz Szanowny Pan twierdzil, ze wymiana na nowy sprzet jest malo prawdopodobny poniewaz oni wysylaja do serwisu gigabyte i to oni podejmuja decyzje. Tu moje pytanie. Czy moge nadal starac sie o wymiane towaru na nowy jako "towar niezgodny z umowa"? Czy dobrze interpretuje "towar niezgodny z umowa"? (Sklep powinien wymienic karte a nie serwisant).

Jestem zielonka co do prawa.

Dziekuje za wszelka pomoc.
Pozdrawiam.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości