Odrzucenie żądań konsumenta

JakB
Posty: 1
Rejestracja: 5 gru 2017, o 17:49

Odrzucenie żądań konsumenta

Postautor: JakB » 5 gru 2017, o 17:51

Witam,
W grudniu 2015 r. zakupiłem telefon w jednym z elektromarketów. W lutym tego roku wystąpił problem z wifi. Odesłałem za pomocą usługi „Door to door” telefon do producenta. Nie informowałem o tym sklepu, w którym telefon zakupiłem. Telefon wrócił z naprawy z wymienioną płytą główną i wszystko było ok. Jednak w listopadzie znów pojawiła się ta usterka i inne kolejne. Tym razem odesłałem telefon do sklepu żądając zwrotu pieniędzy za zakup urządzenia. Sklep na początku proponował mi naprawę, jednak ja powoływałem się na to, że jest to kolejna naprawa , więc mam prawo do wyboru żądania wobec sprzedawcy. Zostałem poproszony o dosłanie protokołu z poprzedniej naprawy co uczyniłem. Jednak dziś znów dostałem informację od sprzedawcy, że odrzuca żądanie zwrotu gotówki i proponuje naprawę. Czy w związku z tym, że 2 naprawy wystąpiły po roku od sprzedaży mam obowiązek zgodzić się na propozycję sprzedawcy ?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości